منتظر ستاره سوم بر روی سینه استقلال هستم
 
استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
فقط منتظر ستاره سوم بر روی سینه استقلال هستم و برای این تیم در تمام مراحل چه آسیا، چه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.

اصغرحاجیلو

ایلنا: پیشکسوت آبی‌پوشان پیرامون وضعیت استقلال در بهمن‌ماه، اظهار داشت: استقلال بعد از بازی با پرسپولیس دچار شک شده بود، اما توانست بازی‌های خوبی را انجام دهد و از آن شک بیرون بیاید و خود را برای مسابقات لیگ‌بر‌تر و باشگاه‌های آسیا آماده کند.

اصغرحاجیلو

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو با بیان این مطلب افزود: آبی‌پوشان به شرایط ایده‌آلی دست پیدا کردند. آن‌ها به خصوص در بازی با الاتفاق، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و از حمایت همه‌جانبه کل ایران برخوردار شدند و توانستند جواز صعود را کسب کنند. این حمایت همه‌جانبه اتفاق قشنگی بود که برای استقلال افتاد تا خود را به ستاره سوم نزدیک کند.

بابک استقلالی

حاجیلو در خصوص نقاط ضعف و قوت استقلال گفت: ‌ با اینکه در تیم استقلال ۲- ۳ مهره مصدوم هستند و هنوز آماده نشده‌اند، اما استقلال خوشبختانه مهره‌هایی دارد که برای برد به مشکل برنمی‌خورد. آبی‌پوشان فقط در بخش دفاعی مشکل دارند و اگر هافبک دفاعی به این خط کمک کند، مشکل دفاعی حل می‌شود. پژمان منتظری و حنیف عمران‌زاده، هر دو آمادگی جسمانی بالایی دارند و اگر هافبک دفاعی در زمانی که این مدافعان برای سرزنی جلو رفته‌اند پوشش کاملی انجام بدهد، دیگر در خط دفاع به مشکلی برنمی‌خوریم.

اصغرحاجیلو

حاجیلو در پایان افزود: اگر خط هافبک و خط دفاع از هر لحاظ هماهنگ بشوند، دیگر مشکلی پیش نمی‌آید. در واقع بیشترین ضربه‌ای که یک تیم می‌خورد، وقتی است که تیم در ضدحمله است و اگر در این زمان هافبک دفاعی پوشش لازم را بدهد و خوب این منطقه را پوشش دهد، از هیچ تیمی ضربه نمی‌خوریم.

حاجیلو در پایان صحبت‌هایش گفت: فقط منتظر ستاره سوم بر روی سینه استقلال هستم و برای این تیم در تمام مراحل چه آسیا، چه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 68
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 44694
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید